چوپ ترمووود ایران

تولید ترموود رنگ چوب تیره می‌گردد و توزیع رطوبت در چوب یکنواخت می‌شود و خاصیت عایق حرارتی آن نیز بهبود می یابد

چوپ ترمووود ایران

تولید ترموود رنگ چوب تیره می‌گردد و توزیع رطوبت در چوب یکنواخت می‌شود و خاصیت عایق حرارتی آن نیز بهبود می یابد

رژیم نظامی

رژیم نظامی چیست و چگونه عمل می کند؟

رژیم نظامی مردم را به پیروی از یک رژیم کم کالری برای مدت 3 روز و پس از آن خوردن منظم برای 4 روز دعوت می کند. بر این اساس در 3 روز اول، رژیم غذایی به دریافت انرژی روزانه به ترتیب 1400، 1200 و 1100 محدود خواهد شد. این رژیم غذایی دارای پروتئین بالا، چربی، کربوهیدرات و کالری پایین است. همچنین دارای ترکیبات غذایی ویژه ای است که سعی میکنند متابولیسم و سوخت چربی را افزایش دهند. با وجود اسمش، این رژیم به اینکه چطور افراد در ارتش غذا می خورند، مرتبط نیست. یک وب سایت اطلاعاتی درباره اینکه رژیم نظامی پیشنهاد میکند که مردم می توانند تا 10 پوند در یک هفته و به میزان 30 پوند در یک ماه وزن از دست بدهند اگر آنها از این رژیم تبعیت کنند، فراهم می آورد.

آیا رژیم نظامی موثر است؟

رژیم نظامی حاوی پروتئین بالا و چربی کم است. یک مطالعه مروری در ژورنالThe American Journal Of Clinical Nutrition examines رژیم های بسیار کم کالری (VLCD) را مورد بررسی قرار داد و پیشنهاد کرد که آن ها می توانند بطور موثری به کاهش وزن در کوتاه مدت کمک کنند.

رژیم بسیار کم کالری حداکثر تا 800 کالری در روز را اجازه می دهد. افراد چاق ممکن است برای کاهش وزن سریع قبل از عمل جراحی باریاتریک به گرفتن رژیم VLCD نیاز داشته باشند. رژیم کم کالری به افراد اجازه دریافت کالری روزانه کمتر 1000 کالری را می دهد. این غیر ممکن است که پیش بینی شود که چه مقدار وزن در فرد تحت رژیم محدود یک هفته ای کم خواهد شد زیرا در هر فرد متفاوت است. با این حال، اغلب مردم بعد از دوره توقف رژیم کم کالری در مدت کوتاه وزن گیری دوباره را تجربه می کنند مگر اینکه دارای یک برنامه مدون در یک مکان برای حفظ وزن کاهش یافته باشند.

رژیم نظامی : یک راهنمای مبتدی (با یک برنامه غذایی):

رژیم نظامی در حال حاضر یکی از مشهور ترین رژیم های غذایی جهان است. این رژیم ادعا می کند که می تواند به کاهش وزن بطور سریع (تا 10 پوند، 4.5 کیلو گرم) تنها در یک هفته کمک کند. رژیم نظامی ارزان و آزاد است. به هیچ کتاب، غذا و یا مکمل گران قیمت نیاز ندارد که بخرید. اما این رژیم در واقع به چه صورت است و چه چیز هایی را شما باید انجام دهید؟

این مقاله هر چیزی را که شما نیاز است درباره رژیم نظامی بدانید را توضیح می دهد.


منبع مقاله : متخصص تغذیه