چوپ ترمووود ایران

تولید ترموود رنگ چوب تیره می‌گردد و توزیع رطوبت در چوب یکنواخت می‌شود و خاصیت عایق حرارتی آن نیز بهبود می یابد

چوپ ترمووود ایران

تولید ترموود رنگ چوب تیره می‌گردد و توزیع رطوبت در چوب یکنواخت می‌شود و خاصیت عایق حرارتی آن نیز بهبود می یابد

 

تبلیغات تصویری اینستاگرام نان و کره تبلیغات اینستاگرام است. یک عکس اینستاگرام تمام صفحه یک کاربر اینستاگرام را می گیرد ، بنابراین لازم نیست که با توجه به وضعیت همه افراد - تا زمانی که کاربر در پست بعدی حرکت کند ، رقابت کنید.

اگرچه اینستاگرام با تصاویر فقط مربعی شروع به کار کرد ، اما اکنون می توانید با عکس های عمودی و افقی نیز تبلیغات کنید.

باید در نظر بگیرید که کدام قالب تصویر مناسب ترین عکس شماست. تصاویر منظره گسترده تر از تصاویر مربع یا عمودی است و می تواند برای یک تصویر افقی مانند ، همانطور که از نام آن پیداست ، یک منظره ایده آل باشد. تصاویر مربع باریک تر از تصاویر منظره هستند ، اما فضای عمودی تری به خود می گیرند و باعث می شوند تا برای بسیاری از پرتره ها ایده آل شوند. فقط باید اطمینان حاصل کنید که قالب مربع تصاویر شما را به شدت خراب نمی کند.
 

شاید این مطلب برای شما نیز جالب باشد :
دریافت رژیم دیابت و غذایی از بهترین متخصص تغذیه

 

بدیهی است که فرمت تصویر عمودی برای نمایش عکس های پرتره بسیار عالی است. آنها می توانند تعداد زیادی از املاک و مستغلات را از طریق تلفن به دست آورند ، و باعث می شوند آگهی شما تقریباً تمام صفحه به نظر برسد.

همچنین می توانید برای رفتن به Instagram Explore ، تبلیغات را خریداری کنید. مشخصات تصویر برای اینها همانند تبلیغات موجود در فید اینستاگرام است.

مشخصات

  • نوع پرونده: .jpg یا .png
  • حداکثر اندازه پرونده: 30MB
  • اندازه تصویر: اینستاگرام توصیه می کند که بالاترین وضوح تصویر موجود را که مطابق با الزامات نسبت (مانند افقی ، مربعی یا عمودی) است ، بارگذاری کنید. وضوح حداقل
  • حداقل عرض تصویر: 500 پیکسل
  • حداقل نسبت ابعاد: 400x500
  • حداکثر نسبت ابعاد: 191x100
  • تحمل نسبت ابعاد: 0.01
  • محدودیت متن: دو ردیف متن نمایش داده می شود