چوپ ترمووود ایران

تولید ترموود رنگ چوب تیره می‌گردد و توزیع رطوبت در چوب یکنواخت می‌شود و خاصیت عایق حرارتی آن نیز بهبود می یابد

چوپ ترمووود ایران

تولید ترموود رنگ چوب تیره می‌گردد و توزیع رطوبت در چوب یکنواخت می‌شود و خاصیت عایق حرارتی آن نیز بهبود می یابد

instagram size

اگر قصد اجرای تبلیغات تبلیغاتی در اینستاگرام را دارید ، باید اندازه و مشخصات صحیح تبلیغات را بدانید. شما به دلیل تبلیغات تبلیغاتی در اینستاگرام خود با دیگران رقابت می کنید و می خواهید تبلیغ شما از بین جمعیت متمایز شود - به دلایل مناسب ، نه به خاطر اینکه وحشتناک به نظر می رسد. اما طیف گسترده ای از انواع مختلف تبلیغات اینستاگرامی وجود دارد و همه آنها اندازه های پیشنهادی متفاوتی دارند.

انواع مختلفی از تبلیغات اینستاگرام را جمع آوری کرده ایم و اندازه های صحیح را ذکر کرده ایم. به این ترتیب ، همیشه می توانید اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما برای اهداف مناسب بوده و بعید به دلایل فنی توسط اینستاگرام رد می شود.

اینستاگرام بخشی از برنامه خانواده فیس بوک است

فیس بوک در سال 2012 اینستاگرام را با قیمت 1 میلیارد دلار خریداری کرد. از آن زمان ، اینستاگرام به بخشی جدایی ناپذیر از رشد فیس بوک تبدیل شده است. این رقم یک میلیارد دلاری در بعضی از زمان ها توسط بعضی ها به طرز مضحک به نظر می رسید - اینستاگرام فقط 13 کارمند داشت. اما با توجه به اینکه اکنون برخی از تحلیلگران برای اینستاگرام بیش از یک میلیارد دلار ارزش دارند ، احتمالاً اکنون فیس بوک آن را خرید معامله ای می داند. این پیش بینی اینستاگرام را تقریباً در یک پنجم کل بازار فیس بوک قرار می دهد .

مدتی طول کشید تا فیسبوک اینستاگرام را در سیستم های داخلی خود ادغام کند. اما در حال حاضر ، هر دو برنامه مشترک هستند ، به همراه سایر برنامه های Facebook مانند WhatsApp.

 

شاید این مطلب برای شما نیز جالب باشد :
دریافت رژیم  غذایی از بهترین متخصص تغذیه اصفهان

 

به ویژه ، فیس بوک و اینستاگرام یک شبکه تبلیغاتی مشترک دارند. این بدان معناست که وقتی شما برای شبکه تبلیغات می کنید و وقتی به بخشی از پروسه ایجاد آگهی رسیدید که از شما سؤال می کند تبلیغات شما کجا ظاهر می شود ، می توانید از طیف وسیعی از مکان ها از جمله فید اصلی اینستاگرام و استوری های اینستاگرام.

اگرچه تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام می توانند کاملاً پیچیده باشند ، روند ایجاد آگهی به شش مرحله اساسی کاهش می یابد:

  1. مخاطبان خود را انتخاب کنید
  2. تصمیم بگیرید که تبلیغ خود را در کجا اجرا کنید
  3. بودجه خود را تنظیم کنید
  4. یک قالب انتخاب کنید
  5. سفارش خود را قرار دهید
  6. تبلیغ خود را اندازه گیری و مدیریت کنید

مرحله 4 مرحله بحرانی است. شما ممکن است ایجاد آگهی خود را با یک ایده خوب از چگونگی ظاهر تبلیغ خود شروع کنید. در غیر این صورت ، شما باید تصمیم بگیرید که دقیقاً چگونه می خواهید تبلیغات شما به نظر برسد. با این حال یک چیز روشن است. مهم نیست که چه اندازه و قالبهای تبلیغی را انتخاب کنید ، می خواهید تبلیغات شما به بهترین موارد خود بپردازند. شما نمی خواهید از عکس هایی استفاده کنید که اشکال یا رزولوشن اشتباهی دارند و یا باید توسط فیس بوک / اینستاگرام به صورت غیرقابل تصرف دستکاری شوند تا در فضای اختصاصی خود قرار گیرند.

اگرچه انواع مختلفی از تبلیغات در هر دو فیس بوک و اینستاگرام وجود دارد ، اما هر قالب تبلیغاتی در فیس بوک برای اینستاگرام مناسب نیست.